Saturday, October 9, 2010

wedding videographer

Sebenarnya saya ada jemputan pada hari ini.  Atas perkara-perkara yang tidak dapat di elakkan, i choose to stay home.  Tapi, bukan rumah sendiri pun.  Duduk dkt umah Wan (my bro).  

Motif duduk umah Wan adalah satu.  Nak tgk semua video org kawen yang ada online.  Kat opis, internet block for all type of video clip, movie bagai.  Nak tgk dkt rumah pakai berokband celcom tu?.  Kirim salam saja lah.  Sampai tahun depan belum tentu dapat tgk.

So, sekarang tgh tgk2 hasil videographer2 nie.  Jangan sebutlah yang top2 tu seperti CST, Manggis, Shutterspeaks.  Memang digemari.  Tapi, poket saya dan Asyaz, tak berapa gemar lah kan.  Hehehhee.  Out of our budget.  So, kita carik yang sedang-sedang saja lah yerk.  Ukur baju di badan sendiri.  Jadik sedarlah diri sendiri. :)

Let me list out senarai videographer yang saya tgh tgk skang nie :

  1. Wira Visuals 
  2. Dinawedding
  3. Mymoments videography
  4. Crome Art Production
  5. Beehunt Studio
  6. LH Media
  7. Horahorey
Anyway, ada lagi ke videographer yang rasa2 mcm tak mahal sgt n santek n saya terlepas pandang?.  Do let me know k. Thanks a lot.  Doakan pencarian hujung minggu saya berjaya.  :)

No comments:

nuffnang

stat

blogpatrol