Saturday, December 20, 2008

meet da blogger - Ayu The Sun...:)


Me, Elly n Ayu


Haaaa....inilah blogger nyer...Ayu The Sun (melekat yerk nama nie dkt ko...hahaha)...yerlah...dkt blog Kak Red ramai bebenor nama ayu...kalo aku dah AYUSOLO...ko jadik Ayu The Sun..muahahaha....

Masa nak gerak gi nie, aku telah mengtag Elly....kalo nak gi sorang2, mmg kem slm lah kann...n Aju (Elly's Hubby) takmo ikut kuar n duk dlm kete...dier nak tido..hehehe..rasa bersalah pun ader gak kidnap bini dier...takperlah..aku janji Elly kejap jerkk...sebab mlm tu memasing ader hal..n aku pun malu gak...muahaha...

Aku ingat lagik masa tu...dr jauh aku n Elly jalan pelan2...memalu...takut salah umah...sebab si Ayu The Sun tu ckp dier buat kecil2an jerkk...sekali aku tgk ader khemah bagai...kenduri kawen ker??...ishhh...dr jauh lagik Ayu The Sun dah jerittt panggilll..dier kata dier kenal baju raya ku itu...muahahaha...glamer seyyhhh..baju aku dlm ingatan...muahahaha...

Kesimpulannya, we had fun...seriously...family Ayu sgt sempoi n best..penat dok gelak ketawa...mcm dah kenal lama lah senang citer..mknn pun byk n sedap2 dok melantakkk...sampai teringat2 cup cakes tu sampe skang...yg aku takleh lupa, Elly dgn sengaja melantak ABC dua kali k, sebab aku takleh minum ais masa tu...mcm siott jerk budak nie..mentang2 masa tu aku sakit tekak berdarah yg kronik..huhuhu....

si kecik comeyyy...:)

Tulah anak buah Ayu yg sgt kiut n sedikit sombong hr tu..hehehe...biaserlah budak2 time ramai giler kengkawan, dier mana nak layan kiter kan...lgpun mcm moody sebab panas n penat kot...takper2 nnt Kakak (perasankan aku?) bg cekelat k...:)....

Si Ayu nie personally sgt lah lain dr online dgn jumpa dier dkt luar...sgt bengong k...dlm pkran aku ngan Elly masa tu, minah ni mcm Farihah pun ader lah sikit2...pastu kitaorg bpk, masa tu sebab kita nie missin si Farihah tu ker ( mula lah ko nak perasan kan lilred..)....tp betull..mmg ader sikit2 macam si Lilred@Farihah....tp Farihah ko lg tak bersopan n giler lah..Ayu nie bersopan sikit lah...muahahahha....anyway Ayu, nice to meet u...pastu kita ader jumpa2 lagikk kannn...:)

P/S I Luv U : sowy sebab wat backdated posting..byk sgt bende n masa tak cukup...bz maaa closing....mood pun kureng jer lately nie...penat sgt n tekak ku kembali berdarah...huhuhu...tak bestttt....

















2 comments:

rose zan rahim said...

testing.. Testing.. Bgus gk hp aku ni.. Bole gk bc blog ko..

*ayu* said...

hhuhuhu.. malu lak bc entry nih.. (boleh?) muahahahhaa!!!!

nuffnang

stat

blogpatrol