Tuesday, August 25, 2009

2 Ramadhan 1430...

Helloo..sowy lmbt sikit...entah naper susah giler nak load gmbr...tenet maxis nie dah start wat hal semula...nak kene nie...

Anyway..2nd day tu kan..hari ahad kan...ader org supposedly bbuka with me...atas alasan tiada tempat yg ingin dituju, kiranya dikanselkan...dr pagi sampe petang dok umah tak buat aper...layan sampe 2 muvi...dok baring layan muvi jerk...dgn alasan nak tegakkan tulang belakang di waktu cuti...hahaha...

So, no hal...kata lapar n berbuka sorang2...masak lah cik kak...oo saya ada perangai malas nak kuar umah kalo dah dok umah sebab umah saya atas langit..pepaham lah yerkkk...dah terpaksa baru lah nak turun.....

Jadi inilah lauk org bujang..tomyam campur..ayam goreng kunyit...salad...kurma..n air lemon...setel...siap bley mkn utk "sahur"...hahahhaa....dalam masa yg sama tgh berpk pjg...esoknya Isnin maaaaa...adoi laaaaa...malasnyerrrrrrrrrrrr.....

P/S I Luv U : nasib gmbr nie semua takder tulis time..hahhaha...kalo tak...:D...






5 comments:

Em's Family said...

eh farah makan sayur erk? i tot farah tak makan sayur? adakah aku sudah silap orang

lily lotus said...

tu bukan lauk org bujang..tu lauk org dh berkeluarga..hiks

lil^RED799 said...

aku baru nak ckp... asal gambar ko tu mcm ade tempias cahaya matahari???? muaaahhahahahah

unknown [panda] said...

wahhh...luahan perasaan nmpak..:p ahad tu pose ker...??

ayusolo said...

Mira : mira..kita mkn lah sayur..salah org nie...hehehe..

lily : oo yer ker..muahahaa..adakah ini bermakna saya sudah mahu berkeluarga?...hahahaha..

lilred : chissssssssssssss...shadappp u....

panda : hahahahaa...tak pose..tu lunch meal...:D

nuffnang

stat

blogpatrol