Tuesday, December 29, 2009

gambar kahwin....

Dalam beberapa hari nie, saya adalah melayan gmbr kawen. Oooo saya tau. tiap2 hari pun sebenarnya saya tgk gmbr kawen pun. habit drp dulu lg. sy suka tgk wedding n involve with it (yer tuan punya blog belom kawen2 gak lagik).

anyway, td dkt facebook ader org tag gmbr kawen tu dgn photog favvy saya (saya ader photog favourite yg saya rasa saya tak akan mampu hire dier..:( ). jenuhlah saya tgk gmbr tu. rasa mcm kenal dgn pengantin2 tu. penat lah pk. kenapa rasa mcm kenal sgt. rupanya perkahwinan syaheedah n ihsan datok seri anwar ibrahim. yer anak datok seri anwar ibrahim kawen bebaru nie. mas kawen dier rm34k yerkkkk. sy sgt suka tgk pelamin dier tu. acara nikah dier sgtlah grand mrand walaupun bak kata makcik saya hanya di dewan komuniti sahaja. tapi yang penting, dier hire my favvy photog at Janda Baik nyer event. tentulah nnt gmbrnya cantik2 kan. ok sudah mula jeles. huhuhuhu...

ooo nak tau mana saya tgk gambar tu. bley pegi blog pakcik saya yerk.. tak larat nak copy paste sebab gmbr sgt byk..

ok ayat telah mula merapu..baiklah masuk tido..nite semua..biarlah saya berangan dulu sambil bermimpikan pelamin segrand itu...nak berangan mas kawen sebanyak itu tidak mungkin sebab dkt johor hanya berapa lah sangat kannnnnnnn...huhuhu...




5 comments:

lilRed Farah said...

ituuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu abang photog aku!!!!!!!!!!!!! haihhhh sibok!!!! blueeekkkkkkk

Lina said...

ala dulu2 ms bujang2 pun sy suka tgk gambo2 kawin bukan kemaruk nak kawin tp suka kan gambo kawin slalunya cantik2

lily lotus said...

happy new year dear :)

Liza said...

title entry bikin suspen jer, ingat kan ada org tu kawin tak ajak, baru nak sentap tau

b|biE NurFar|tha said...

b suggest kalau farah nk bt pelamin camtu...make sure jgn pakai baju same ngan back ground....nnt xtau mane background mane pengantin :)

dun worry....by the time farah kawin im sure byk lg design pelamin yg cun2

nuffnang

stat

blogpatrol