Monday, December 28, 2009

ngantok menjadi celik...

hari nie sgt penat..dgn keadaan yg sgt lesu..penat swim swam swum..yerlah, dah berjaya belajar floating..dah bley gerak sikit2..yeayyyy..my personal coach should be proud i guess..hehehe..anyway, kepala dizzy giler..pastu dgn hidong sombat...so beragak nak tido dah...lepas solat bagai..tetiba saya pelik..... awat lah mamat nie senyap jerk..i mean incik panda lah...aku dok lah tepon...ader lah dail 2-3 kali...dlm hati dah nak jerit, mesti mamat nie tido..bukan dier ader hal ker mlm nie...haihh laaa...rupanya, ader org angkat, terus aku jerit...yerlah ingat kan mamat tu tido lah kan...rupanya mak dier lahhhhhhhhhhhhhh...haihhhh...terkesima dibuatnya..ampun makcik...terus dan2 tanya makcik sihat tak..pakcik sihat tak...apakah????...hilang terus ngantok nie dah....haihhhhhh....

p/s i luv u : elly kata saham ku telah jatuhhhh...haihhhhhh...demmm lah...achik nak offline n baca buku citer lah...eh nnt sy share buku aper sy tgh baca yerkkkk..:)

nite2 darlingggg....sleep well bebeyhhh...sweet dreamsssssss.....


8 comments:

UnGu VioLet said...

salam kenal..

Liza said...

nie kena pasang strategi nak ambik hati pakcik ngan makcik balik nie...hihihi...

Me, Mrs Taj said...

akhirnya kamu update jugak..hehehe

lilRed Farah said...

aku mcm mimpi ke.... ko mmg ade call aku ke text aku ke ym aku keee citer pasal nih???

sumpah aku terus pengsan smlm!
bahhahahhaha

fezarena said...

ungu violet : salam kenalll..bestnyer main salji....:)

k liza : tulah kak..kene buat lawatan muhibbah sambil bawak buah tgn lah lepas nie...hehehe..

mrs taj : at lastttttt...jom dating nak cik kak?...:)

Lina said...

salam... lama x masuk sini... mesti bile dengo je sore makcik tu terus sore pun manja jer hehehe

Wan Amira said...

haa, turun seribu.. kekekeke

b|biE NurFar|tha said...

update jugak makcik ni....igtkn dh lupe address blog sendiri hehehe

waa farah...tolong...debaran sehati berdansa hahaha salah tu debaran nak beranak semakin hampir...mcm maner nih???!!!

n...sgt seronok dpt mc sebulan b4 the EDD tp sgt boring x tau nk bt ape kt umah ni....how??

p/s : disebabkn kebosanan yg melampau..sy sudah ade blog...hua hua hua hua..nnt b invite yer

nuffnang

stat

blogpatrol