Wednesday, March 18, 2009

Anda suka steamboat??

Di satu petang yang indah....

Ada org menjerit kelaparan tidak makan seharian, semalaman....

Lalu, kekasih hatinya membawa ke satu tempat yang dirahsiakan itu...

(Ayat propa weyyy...).....


Muka yang sgt lapar....

Smile for da cam......


Nyum nyum...sedapppp.....

(2 mangkuk tu yerk...so bukan mkn sengsorang semuanya yerkkkk...)


Ouchhh...panassss...haaa pelahap situ....lapar sgt.....



Iyer saya sgt suka pada bende yang bercengkerang....

Nyum nyum.....

Ooo byk bende ader dkt sini yerkkk....

Buffet steamboat...sesuai utk org diet yg dinner b4 8pm...

Harga sgtlah berpatutannnnn...seriyes only RM19.90 per person....

Buffet yg ader sgt byk pilihan....

Di manakah tempat itu??....

Teka2 cepattt...

Sapa teka betul boleh ngedate d situ dgn saya.....

Hahahaha...bley ker incik panda??...

Ngeh ngeh ngeh...:)

P/S I Luv U : Korang dah tau tempat nie kat mana...sajer jerk poyosss...:)..jom jom repeat visit...saper nak belanjer den??...:)

























13 comments:

Dearie t.h.e STRAWBERRY said...

kt mane ni??
hikhik..sowiee sy xtau..
but de lg satu tau yg besh..
restoran tupai2..dekat jek ngn DBP..

steamboat die mmg wallahh!
maveless..
but quite priceyy RM 28++

ade jgk mkn ala carte..
mahal tp pueh ati..
melantak le smapi lembik..
kikiki

unknown[panda] said...

i nk teka bley..?
lg satu...cube korng teka sape yg mkn paling bnyk mase tu...;)
sbb tu la org tu nk g lg ctu...haks...

adenium said...

katne nih weiii...bleh aku date kat sini....

*ayu* said...

tak tau kat mana!!!
sila terangkan beserta dengan attachment muka incik panda. mekasih.
:P

Me, Mrs Taj said...

johnnys ke?

preggie said...

Saya pregnant & amat suka makan steamboat...RM19++ ni amat la ok harag nya..so,kasi la tau kat mana tempat nya ni..Sian nanti ada org yg meleleh air lior..:D

ayusolo said...

hahaha...tak sampe hati dah nak berahsia....bley time nak bgtau dkt mana, lupa nama tempat bagai...yg pasti tmpt nie dkt area sunway pyramid...sebelah luar tu...ader satu kedai steamboat...nmpk giler sebab dier dkt corner luar tu...sila2 beramai2 yerkkk...

Diana-k said...

ceit...name kedaiiii????

aryanie fairuz said...

cik fara.. sajer singgah.. tudung awak sama mcm tudung saya la.. ahahhahahahahahaaaa

mode said...

name tmpt die flaming steamboat.
near sunway pyramid.. corner lot nye kedai..

ayusolo said...

alamak mode...lmbt teka..kalo tak bley ngedate dgn i...:)

mode said...

haha..no prob
just wanna share wif everyone ere.
nice food,affordable price..

mode said...

its ok..
just wanna share wif everyone else ere. nice food,affordable price

nuffnang

stat

blogpatrol