Tuesday, August 5, 2008

blk kg....mkn2....

Yes darl...i know...this post dah basi...tp sajerk jerk...sebab dah janji with my family that i'll put all the "blk kg" trips nyer photo dkt blog...so here we go again....


Aksi-Aksi org melantak lunch at 4p.m




Wan nak amik semua sekali




Nyum nyum



My mom lapar gak lepas mkn durian....




Apa jeling2??.....





Jom lumba!!!!.....




Da Ladies...



Me, Beng N Mak



Promoting something actually...hahaha...




No pictures please.....:-)


Gambar beria...tapi sebenarnyer gi makan Shakeys jerkkk...hehehhee




Anyway.....kitaorg gi mkn dkt Melaka nie...jauh gak dr umah...tp pegi nie bersebab...kengkonon nyer lah kan...ader org tu nak beli brg dapur...yes my mom bought her groceries dkt hypermarket...dier tak beli kedai2 runcit biaser nie agaknya...hehehe...dr dulu lg...since aku sekolah lagik..so, eventhough Tesco nie dkt Melaka, which took us around 1 hour to go there, she don't mind okkkeyhhh...

Lepas mkn nie dier kata takmo plak beli brg dapur...abes tu nak aper??...surprise surprise....ader udang di sebalik pizza rupanya....wait 4 da next post.....

P/S : Biler lah ader org tu nak blk dr Bali...hehehe...blog dier dah berasap dah tu....


5 comments:

Wan Amira said...

hensem laa kembar tu :)

lilRed Farah said...

waaaaaaaaaaa lazatnye makan!!!!

g bali ke??? padan la sepi je.......kirim kan salam ku padanye..katakan aku rindu padanye....wakakakkakak

fara....ko mrh aku ye????

fezarena said...

Ibu emir : perasan lah adek2 org tu nnt...dah besar pjg dah mereka nie....

Lilred : nmpk mcm lazat tp hampeh lah wey...baik mkn pizza huttt...

bdk tu pegi Bali...tu pasal aku merindu tu....hehehe....takper esok dier balik...yea yea...

eh eh...tang biler plak aku marah dkt ko??...aku marah dkt langau...hehehe...adek beradik lalat yg suka nak sibuk pasal hidup aku....huhuhu....

Eliya Hazreeq said...

hallu my dear fren..huish finally..hidup ku kembali..segarnya udara ngeh3..back for good haaa...

fezarena said...

yup my fren...welcome home akhirnyaaaaa....sila update blog kamu yerkkk....:)

nuffnang

stat

blogpatrol