Tuesday, January 13, 2009

Melepak....(1)

Dr wedding dewi, kami ke satu tempat....dengan baju kurung glamer samer yg menuntut perhatian org ramai yg ingat kami nie artis kot....hehehe...


Bergelak ketawa...bergumbira...di satu tempat...

Nampak tak dlm aku gelak ketawa, aku sempat lagi merenung ke bawah...buat per tu??..


Haaaa...tgn aku still akan pegang Berry...eh eh mula lah tu...aku berYM siaran langsung dgn Lilred@Farihah..ko ingat lagi tak weyyy...edisi tempat nie....


Haaaa..nilah muka kitaorg di tempat itu..dah leh teka dah??





Kita org dkt Old Town White Coffee lerrr..nmpk tak awek blkg tu..asyik jer usha tgk kitaorg...jeles kot baju kitaorg cun...hahaha...




At da same time, me smsing sumone...sambil Beng rancak berborakkk...yer sy minum ais masa tu...panas maaaa...

Wan tanya dkt Beng, "kenyang ker minum n mkn roti kita nie??"....
Padahal baru pas mkn kenduri org kawen tu weyyy...hehehe..

Saya yg sudah tersandar kekenyangannn.....perut ku sudah senakkk..byk mkn maaa.....:)

Beng kata dier dah kenyang...sambil Wan berpk...haruskah kita pegi tukar tmpt mkn n mkn lagik (setelah duk melepak dkt situ dkt 3 jam)...hehehe..

Aju pun merenung n bersetuju dgn Wan yg pompuan2 cantik nie harus di bawa mkn d tempat lain plak...sampai biler dok ngumpat tak setel2...hahaha...sementara itu aku n elly dah konpius n risau sebab masa tu hujan sgt lah lebat..baju kitaorg takleh kena air weyyyy...hahahhaa......


Last sekali, adakah kami makan di Old Town atau beralih arah??..


Korang rasa???


2 B continue...

P/S I Luv U : Weyyy..suka hati aku nak buh gmbr lelame tauuu...blog aku kannn...

2 comments:

Anonymous said...

sms panda la tuh!!!

fezarena said...

mrs taj : eh eh eh...memandai jerkk...tp mana tau yerkk??...muahahaha...

nuffnang

stat

blogpatrol