Tuesday, September 16, 2008

cili ooo cili....

apa perasaan kalo anda dicili??...hehehe...ayat mcm gempak jerk...
sebenarnyer, hr tu masa melepak umah mcik aku, aku duk lepak dkt pond dier tu.... pastu kan, aku pasan satu bende nie lah......

cantek kan pokok cili nie...tp nie kira ok lagik lah....std kan....

haaa...cer korang tgk betul2 cili api tu....

kaler purple tau....aku mcm pelik jerkk..

makcik aku bgtau dier beli masa dkt MAHA hr tu...ooo cenggitu rupanya....aku tanya bley mkn tak??...dia kata leh mkn...tp dier tak sanggup nak mkn...cantek sgt..sayanggg...kalo aku tak sanggup mkn bukan sebab cantek lah kan....tp weird weyyy...

kalo korang kan, korang mkn ker cili api kaler purple...cer bayangkan, nasi goreng kg kaler purple sebab cili api kaler purple...hahaha....cer cer bygkan.....

6 comments:

lil^RED799 said...

ye ye...aku bayangkan nih....

aku nengok cili api tu cam lebam....ala..cam lebam kite kaler purple biru tuh....eeeee takot plak aku....

Eliya Hazreeq said...

Aku penah tgk cili color purple ni..tp aku xde la duk byg nasi grg kg kaler purple sbb cili api ni weh..hahaha..skrg br aku bley bayang and gelak wakaka..

ayusolo said...

lilred : haah aku pun baru pasan mcm kaler lebam...takmolah aku mkn weyyy..takottttt...

elly: haa bayang2...kalo ko wat nasik goreng kg cenggitu, aku tgk jerlah kan...tak kose ok...

lily lotus said...

uikss..pestime nmpklah..weird2

oRanGeLiLY said...

ehhh..cili kaler pepel tuh ader kat rumah zaman dulu kale. kite rase pedas ya hamat mak kite kate...ntah ye

ayusolo said...

lily lotus : tulah kak lily..kita pun terkejut tgk...mcm jakun jap...hehehe..

orangelily : oo yer ker..nampak sgt sgt kuno sy nie...builer msk nasik goreng kg tu dier jadik kaler purple ker??..hehehe...

nuffnang

stat

blogpatrol