Wednesday, September 10, 2008

Let's Cuti-Cuti Malaysia.....Part 3


Kami ingin perkenalkan salah seorang ahli tetap suka mengekor...."Mr. Coleman".....

Muka yang sungguh riang gembira...menahan mengantokss......

All of us...kami bertolak naik feri dlm kul 1030 am mcm tu.....

Muka-muka promote sunglasess dlm feri...sebenarnyer kan, kitaorg nie nak tido masa tu...tp "radio" sgt kuat n menarik sampe takleh tido..takperlah setengah jam jer kan......

Okeyhhh...kami di dalam van pink yg glamer di Pangkor tu...cepat cepat lah sampai ke hotel....mata dah ngantoks bangat niee.....

To be continue againn.....

6 comments:

lily lotus said...

lama tak jejak kaki ke pangkor..
mesti dh byk perubahan kan??

eliya'tale said...

huhuhu..radio yg sgt best..gler layan time nk tiro..cam haremm...

ayusolo said...

herm...tak lah byk sgt kon..lebey kurang jerkk...leh lah nnt bwk anak2 bcuti di sana...:)

lil^RED799 said...

ya Allah...panjangnye la part part ko g pangkor nih

Ibu Emir said...

naik kayak tak?

ayusolo said...

elly : aku akan ingat siaran radio tu sampe biler2

lilred : blum habes lagikkk...tungguuuu...

ibu emir : tak naik pun...sibuk BBQ n mkn jerk..hehehe...

nuffnang

stat

blogpatrol