Friday, September 19, 2008

kenapa sy bley demam....(Part 1)

Ada satu mlm tu...masa tu dah kul 1030 pm...sy dgn gigihnya even tgh flu tahap gaban...menuju ke SS2 Murni untuk bertemu dgn rakan2 makan seperjuangan...ku gigihkan jugak even sakit n penat (masa tu gerak dr opis sbb ader majlis berbuka pose n berterawih)......

sampai di tempat kejadian pada pukul 11 pm...serentak dgn Elly+Riki...Wan+Beng yg kengkonon nak awalkan meeting sebab nak blk Kajang merupakan org yg paling lmbt sampai -1130pm....

Cik Puan Eliya n Mr. Riki amat setia dgn Nasi Goreng Berapi diaorg nie....i do not dare to try sebab aku mmg tak mkn pedas2 sgt kan......

I brought some kuih tapau from Majlis berbuka Pose dkt opis...melambak sgt berlebih, so diaorg bg lah bwk blk sorang sikit....

tapi aku tak mkn kuih yg aku bwk tu pun...hehehe...aku order Mee Raja feveret ku untuk di kongsi bersama...aku mmg suka order bende nie jer lately nie...P.E yg ajar bende nie...hehehe...

Beng+Wan tapau dr tmpt diaorg bbuka pose (aper nama Thai ntah dkt OU)...yg kuning2 tu nangka...so, haruslah aku tak mkn kan...mau masuk spital ker kalo aku mkn.....

selepas tu aku dah tak amik gmbr mknn2 lain dah sebab sewonok tgk makwe nie berceriter ceriter "PANAS"...hehehe..ser tgk Aju@Riki mkn tu...semangat kan....aktiviti berbual mengenai "Tentang Seseorang" diteruskan dgn rancak...muahahaha...

dan Wan+Beng tak tahan menahan gelak ketawa mendengar cerita "Tentang Seseorang" itu...dalam masa yang sama, perbincangan mengenai project terbaru juga diadakan...project yang sungguh kontroversi dan bakal menimbulkan onar....muahahaha(gelak jahat....)

me with muka yg thn sakit lepas mkn ubat yg Wan bg...maaf gmbr air best tak letak sebab ia menggoda jiwaku yg takleh minum ais skang nie..yg pasti mlm tu aku telah membantai Lemon Blended Special...slurpppp....sodapppp...ini lah yg membuatkan ku sakit di samping tidak cukup tido....

Perbincangan berakhir pukul 2 pagi....dan aku sampai umah dlm kul 2.30 pagi...gigih tak aku drive jauh2 tu blk umah sengsorang dlm keadaan kepala weng lepas mkn ubat...hehehe...pastu tak tido sampe subuh sebab sambung berYM dgn teman seangkatan...saper lagik kan...project itu sgt penting untuk dibincang bersama....:P

P/S I Luv U : aku still teringat2 air tu beb...mcm tak puas aku amik gelas kecik...repeat visit aci???....muahahaha....

6 comments:

lilRed Farah said...

hahahhaha itu namanye kene tulah aku!!!!! hiks

Eliya Hazreeq said...

Name kedai wan and beng g tu Just Thai syg ku..ko mmg mkn kerengga hikss..

kueh ko abes tau aku n aju mkn except agar2 2 keping..

Pasni no more ss2..wait ko sihat..klau aku nk g aku ajak beng and wan je muaahahahhaa

Anonymous said...

tu dia..sanggup gak gagahkan diri pergi :P

Anonymous said...

sedapnyer tgk org tu mkn ... x masuk mulut lagi ... hahah

fezarena said...

lilred : yorlah tu cik kak...kalo dah nak kene tu, kene gak kan...muahahaha....

eliya hazreeq : aku mmg memori ram kecik weyyyy...jgn salahkan kerengga...tp sampe hati ker ko nak tinggalkan aku begitu sajer....aku bukan SIPUT weyyy...hehehe...

lily lotus : kalo melepak tu kan, sanggup jerk...hehehe..

far east : aper lagik...gi lah singgah SS2...layan memalam nie besttt...

Nad Eusoff said...

sedap bgt la ye kot ayor tu sbb smpai dmam jadinye??
huhu

nuffnang

stat

blogpatrol