Friday, September 5, 2008

I miss yoga....

Nilah tempat aku g belajar Yoga...kelas aku g seminggu sekali jerk aku g....pegi plak hari Rabu...mana kawan aku ader gak yg bising sebab tak dpt tgk wayang hari Rabu....hehhee...kengkadang aku ader gak ponteng kelas Rabu...aku ganti gi kelas hari Jumaat plak ker..tp feel dier lain...sebab yogamate aku dah tak sama....kalo tgk iklan atas nie kan dier ader wat promotion....aku amik hr tu yg utk 3 bulan hanya RM150...kira bayar pukal lah kan...kalo tak bayar sebulan RM70...haa untung ker tak??...kata akauntan kan...sure berkira punya lah...hahaha...


Masa nie aku tgh nunggu kelas sebelumnyer habes..aku nyer kelas start kul 830p.m....kira lepas maghrib semua baru aku gerak dr umah...dekat sgt dgn umah...aderlah dlm 2km kot aku rasa....ker tak sampe...hehehe....kelas aku selalu habes kul 10 pm....dlm kelas tu mostly cina...ader 2 org kakak melayu nie jerk selain aku...badan melentik...yg sorang tu cun mcm anak dara...lg kurus dr aku tau...kalo tgk cermin dkt kelas tu...aku kira gemuk lah dr semua org tuu...saiko tak???...hahhaa...aku mmg saiko pasal weight nie dr dulu lagik...so harap maklum yerkkk...

Ader satu aunty tu bdn cun giler...lebey kurus dr aku..buat skill yoga pun mmg dah terror dah...aku rasa dier mcm baya mak aku jerk...gi yoga pakai baju cap Jaspal tau...huhuuu...kalo setakat Nike ker Adidas ker mmg tak heran kot...dier nyer baju utk yoga pun cun giler...mcm bukan brand2 kita biaser tgk...aku rasa dier selalu ulang alik gi Paris lah kot...hahaha...nnt aku amik gmbr dier yer...

Anyway..I miss to go yoga classes...windu dkt Ms. Chang(Cikgu Yoga)...windu nak bengkok2 kaki...nak bengkok2 badan...nak lurus2 kaki..nak diri tunggang terbalik semua bagai...nak buat dkt umah sendiri??...kem salam..takut aku...takut patah riuk sorang2 dlm umah nie takder saper yg tau...huhuhuhu....jom korang beryoga bersama..ahaksss....

6 comments:

lil^RED799 said...

entry ni la yg aku baca pg td...tp separuh jalan aku tertido depan lappy....tak dan hindu tu mai main drill drill plak.....watchaaaaaaaaaaaaaa!!!!

eliya'tale said...

haa tau pn prasaan rindu nk g class..cmtu la aku dulu..mlonjak2 jiwa raga nk g class..hiks

ayusolo said...

lilred : ooo kengkonon post aku nie sleepy ker???..hehehe....bilerlah wey hindu tu nak habes wat keje kat umah ko tu kan...

elly : windu bangatsss sehhh...sebulan nak kene sabar nie...huhuhu...

lily lotus said...

bestnya dpt join yoga class
..mahal tak :D

ayusolo said...

best bangat...tak mahal lah pun...sebab maybe bukan area KL@PJ@Damansara kot...hehehe..

Syeda said...

ish. lama jugak tk g gym n beryoga. ceh pas raya ni kene start balik. nk burn rendang and lemang before diorg jadi darah daging. hehe

kak farra, syeda letak link blog ni kt my blog k..

nuffnang

stat

blogpatrol