Monday, September 22, 2008

Short Notice

Bley tak segala jenis STALKER nie berhenti mengaco hidup aku!!!!!!!

Selama nie yg dkt online nie ader lah aku tau saper kan...malas nak pk...lantak situ...dr blog lama aku, kepada blog private, sampelah kepada blog yg public skang nie ko nak mengekor..lantaklah kan...aku malas nak pk dah...suka hati ko lah nak wat aper...selagi ko tak kaco hidup aku...besarkanlah gambar mana ko nak...mana tau ko tak caya aku sakit ker kan contohnyer...hehehe...

tp skang nie aku tgh menyampah dgn stalker yg mengekor aku dkt opis, sms bagai nak rak, tepon semua bagai, baik time opis, time aku dkt umah, ataupun time aku nak bersahur ker, nak tidor ker nak buat aper lah kan...RIMAS lah weeyyyyyyy.....please understand that i do not entertain people like you...u r not my fren, u r strangers yg main sorok2...hotak lu.....please ok.....RIMASSSSSS!!!!!!!!

9 comments:

theorangelily said...

saba kak..saba..banyak2 istigfarrr

rose zan rahim said...

btul3.. sbr ye, fara.. nnt kte belasah ye rmai2!!

Eliya Hazreeq said...

hahaha gelak2..dh rase rimas ke babe? wat dunno sudah..lebey2 nnt ko bg je ape patut..confem dia x kacau ko dh..hikss

lilRed Farah said...

OMG!!!!!!!!!!!! aku benci okey org camnih....gilakah??? tada hidup sendiri kah???? get a life la weyyyyyyyyy!!!!

fezarena said...

wahai kengkawan...sesungguhnya aku mmg dah takleh sabar td...n aku telah membuat beberapa tindakan "selamat" & atas nasihat org atasan...cuma skang nie tgh saiko n takut nak gi opis plak...huhuhu...doakan jer lah STALKER tu tak kaco aku lagik yerkkk...

Nad Eusoff said...

huhu..garangnye sis tomei nih..
adoh...jgn tampar gwe sudey..
hikhik..
guro2

Diana-k said...

akak....thanks for stopping by yer..hikhikhik... wah ader stalker... akak pakai wedges tinggi tahap tebal tuh.... kalo jumper stalker tuh ketuk or baling jer kang kt pale dierk..hiks...

Anonymous said...

Kak Farra,
i nye stalker ada gak.
tp pompuan. bodoh.
tkdenya aku nk kebas boyfren ko tu.
hehe
sorry teremo laks

fezarena said...

nad : hehehe..garang ker??..takderlah...jgn risau, awk tu cute, kita tak usik...hehehe

diana-k : tulah skang nie kalo dier usik jerk, akan ku ketuk2 kepala dier sampe pendek..hehehe..

syeda : oo yer ker...cian awk...akak lg risau sebab stalker tu lelaki...mau kalo dier kejar wat aper2 ker....tu yg takot tu...

nuffnang

stat

blogpatrol