Saturday, July 5, 2008

1 Rejab

Jumaat hr tu 1 Rejab...hmate aku dah pesan, jom puasa nak...so aku nie mmg kene puasalah kan...sebab ader lg 7 hari tak ganti lagik...hahaha...pastu dugaan mcm plak tu...bukak page Kak Red nmpk dier post kari ayam....wah...dugaan2....


hmate ku tgh carik "tongkeng2" yg menarik...:)

cer korang tanya menu aku, sure korang pening....mkn berdua tp menu tak ingat....yg pasti, kari ayam berjaya dicarik...hehehe....


nyum nyum...so masa aku post blog nie pun aku dah lapar semula...hehehe...so, ader lg 6 hari nak ganti....biler lah tu kan....huhuhu.....

3 comments:

Eliya Hazreeq said...

uish...ni la klau bpose..buruk lantak oittt..ce bwk2 bsabar ok..ko sure xabiskn suma juadah tu? hohoho..

fezarena said...

eleh...ko kalo bbuka pun bukan beria gak ker??...hehehe...of course x abis kan...hahaha....u know me...:)

Unknown said...

wah berbuka puasa ker nie,
hurm,
nampak sedap....

~keep in touch yer~

cik wanie

nuffnang

stat

blogpatrol