Thursday, July 3, 2008

Y.O.G.A

yes...yoga..now i'm addicted to it...every Wednesday, aku akan sgt excited..beria balik keje kemas2 rehat2...lepas maghrib jerk, siap2 nak pegi kelas yoga aku...setakat nie, i just join for 0nce a week...tak sempat lagik nak join seminggu 2 kali ker...ader jer activity aku skang nie...wayang nyer lah, dgn janji2 dgn org lain lagik...so, nnt lah yerk...but to promote it to others, silalah beryoga...best best...i'm thinking wanna do it more often after this...dahlah dpt cikgu best...maybe after raya puasakot baru nak active bagai...skang nie mcm susah sikit lah

i know certain people tu mmg mcm tak caya dgn semangat aku beryoga...ader plak yg gatal mulut siap ajak bet aku thn berapa lama gi yoga...cheh...i'm going to my yoga class now not becoz i had a bet with u k...i mmg nak pegi dr dulu lagik...tak caya,tanya bdk2 nie or even P.E...org yg berjanji dgn aku nak teman aku carik kelas..hehehe..takper beb, aku tau ko terkejut aku gi sendiri jerk...aku tak majuklah tp kebetulan jer masa tu...

eh jap..nak tunjuk sekolah yoga aku nie...nnt aku amik gmbr lain plak yerk...nie dancing class dier...

so, kengkawan aper lagik...lets yoga....

No comments:

nuffnang

stat

blogpatrol