Friday, July 18, 2008

B.L.U.R.

Ingat tak smlm saya post bgtau yang saya pegi mkn dgn sorang sahabat hari Sabtu hari tu....nama mamat tu = BLUR...hehehe..alaa...korang pun kenal saper kan...kalo korang nak tau, Blur ni tinggal dkt dgn umah aku jerk...keje pun dekat2 jerk...so, kengkadang, ader gaklah kitaorg kuar2 lepak2 dkt area umah nie...

Jadiklah satu kisah hari Rabu tu....aku tgh sibuk2 rushing2 nak siapkan keje bagai n tutup pc dier YM aku...aku dah lah jarang dgn YM kan..al maklum dkt opis YM nie harammmm...so, susah lah nak tgk aku online...asyik kene block jerk, so mmg korang jarang sgt dpt berym dgn aku yerk...kalo korang bg msg aku takleh balas tu, maknanya aku DC lah kan...n aku tak dpt msg korang.....hehehe...kiranya Blur sgt beruntung aku dpt msg dier n dier terus call aku...hehehe..

Greeennnnnn Dayyyyy

Dah melalut nie...Blur rupanya takder kenderaan pulang...so, aku pun tlh mengambil mamat nie, n kitaorg balik sesamer...sambil layan jem dkt simpang umah tu...baru aku perasan...wey...sepasang kita kan hari nie...meh amik gmbr sikit...sebab Blur kata dier baca blog aku...meh sini aku promote ko dkt blog aku...sesaper yg tau sejarah Blur nie mesti tau yg mamat nie suka hilangkan diri..."Invisible"...hahaha...Blur kata dier dah tak hilangkan diri dah...yer ker tu??...bley percaya ker??...hahaha...

1 comment:

Unknown said...

hehe sepadan ni weh..matching concept gitu..huhuhu

nuffnang

stat

blogpatrol