Friday, July 4, 2008

minimal drugs....

haaaa...korang tgk ubat nie betul...lepas tu jgn lah mkn yerk...hehehe...actually last week, sy sgt2lah weak...tak larat sgt nak gi mkn ker kuar mana pun even friday kan rest lama giler...so, kak laila had helped me bought this ubat at one small farmasi...mmg takleh pakai..takder effect pun...tp sebenarnyer bukan ubat tu yg salah...aku nyer sinus yg problem makin teruk...tp dkt opis jer...dkt umah sihat ok...maybe becoz of the aircond i guess...dkt opis aku tu makin lama makin kuat...taulah aku duk dept IT, byk pc, server bagai lah kan...memerlukan aircond yg sgt kuat...tp, dkt bilik aku n workstation dkt luar tu, takyah lah kuat sgt kan...huhuhu...mcm duk dlm eskimo...

so, ader any suggestion utk hilang kan masalah aku nie...if its work, i'll buy that person a dinner....hahaha...nie pertandingan ker??....ala-ala kot...hikhikhik...

No comments:

nuffnang

stat

blogpatrol