Friday, July 18, 2008

every nite...

Suasana yang sgt romantik utk tido...


Dekat atas tu gmbr aku setiap malam...before tido, aku akan tutup lampu kilamantang putih tu..n bukak lampu tidor aku nie...lampu nie amatlah berjasa dari dulu-dulu lagik....lampu ikea nie aku dapat masa aku industrial trainee dkt EY..bb bg besday present....masa bawak blk umah sewa, Sal & Elly pinjam lampu nie utk bilik dierorg...sampe lah lampu aku tu nyer cover cair2 dikejekan oleh sahabat baik dua ekor yg tido sebilik nie...dahlah pinjam free2...tak ganti blk plak tu...hampeh...:)

Pastu, lampu nie senang jerk....ko pegi ikea, beli cover baru...hehehe...taklah mahal mana pun...korang nak tau ker aku buat aper bukak lampu tido b4 tido...yerlah, aku plak jenis takleh tido waktu terang benderang kan......


"A Song Reader"

Hehehhe..aku baca buku citer ler....tp kan skang nie mcm dah jarang dapat masa baca buku citer...al maklum, sejak aku & Elly asyik masyuk skang nie mengupdate blog memalam...waktu aku tutup pc pun selalu kul 12++...masa tu mata dah nak katup dah...baca buku pun dah tak larat dah...so, aku ader lagik 8 buku dalam tangan nak kene baca..hahaha...semua tak sentuh lagik...nie ader hati nak gi beli buku dkt MPH lagi nie...hahaha...tu belum termasuk buku2 pada Beng n Elly yg aku mcm excited nak pinjam nak baca...hehehe

P/S : Aku ader simpan satu buku yg kekonon aku nak baca masa OTW gi Sabah...sedeynyer...eh, nnt aku blog lah pasal Sabah...huhuhu..

2 comments:

Unknown said...

haha ade lg 8 nk bc? ade hati nk pinjam buku aku tuh..abiskn dulu wei..ko msk tdo awal la..sure bley bc buku tu abis..hehee

fezarena said...

tp aku nak baca buku ko masa next "VACATION" kita tu....aci??...hahahha...bwk lah wey...bg aku baca gak...

mcm mana aku nak masuk tido awal elly kalo dah mengadap pc dgn ko...hehehe...

nuffnang

stat

blogpatrol