Thursday, July 17, 2008

SR lagik??

Ingat tak saya meroyan smlm....sampe ader lah org tu nak panggilkan bomoh kengkonon...hahaha...sepantas kilat lepas tu, kami bertiga berlari jauh dari biasa ker SR lagik sekali..aku kan baru hari tu pegi dgn Elle.


K Leen & Yani at SR

Masa pegi hr tu dgn Elly, dah perasan ader package RM10 utk meal n air...so biler aku bgtau dieorg, kitaorg excited lah nak gi melantak di sana...saper2 rasa suka pilihan meal tu, amatlah beruntung...mcm aku yg tak minat nasik herba dier tu, mmg rugi lah kan...pastu dgn ice lemon tea....

weyyyy...tiba2 aku teringat ice lemon tea dkt All Star Cafe Midvalley...superbbbb!!!...lama tak pegi situ..last sekali masa celebrate besday aku dgn abah, wan, beng, alil. twins dkt sana...pastu mcm lama tak pegi...kalo tak selalu jerk pegi mengabiskan duit dkt situ....gmbr pegi situ ader dkt frenster byk kan....blog lama tu ader gak kan....

http://ayusolo.blogs.friendster.com/my_blog/2008/02/girls_day_out.html


eh, saper nak ikut???...aku tag pegi sana...jom jom...hehee...

2 comments:

lilRed Farah said...

cecepat angkat tgn sambil kata...IKOOOOOTTT!!!!!

Eliya Hazreeq said...

hehehe...aku rase last aku g dgn bbdk perak..dh lame seh x pekena ice lemon tea dia..jom weh..tag rramai sket..

nuffnang

stat

blogpatrol