Thursday, July 17, 2008

Teppanyaki


Hari tu baru lagik gi mkn teppanyaki...sedap2...bwk seorang sahabat pegi mkn sana....rupanya mamat tu tak penah pegi situ pun...hehehe...aku mmg layan giler teppanyaki..biler tgk bende nie, membuatkan aku craving bende2 lain jugak..macam post b4 nie aku dah ckp aku craving nak gi ALL STARS CAFE (Midvalley).... maybe sebab tgh pose kot....nak tau aku craving aper lagik :

  1. Chilis - sebab td tgk gmbr ader org gi Chilis..sebab hr tu ader org mention nak pegi sana...sebab nak mkn western...sebab nak sesangat.....
  2. Seoul - alaaa kedai tepi highway tu ler..dah lama nak gi mkn...dah berbulan dah rasanya tak pegi situ...plan2 memanjang...asyik tak pegi jerk...asyik pegi Johnnys jerk utk sementara...tp aku tetap mau SEOUL....sedap wey...menjilat jarik....
  3. Sugimoto - wahhhh....nie pun lama giler babeng tak pegi...dulu masa keje dkt EY, tiap2 bulan at least sekali mesti tag budak2 nie pegi sana.....best nyer bento set dier....nyum nyum...kedai nie dkt Sri Hartamas...best wey...tp Elly tak suka,...hik hik hik...dier loya tgk aku mkn raw food tu kot....
  4. Uptown - nak mkn2 dkt situ...nk mkn rojak buah dier...nak minum air best...nak lepak2 mkn kuey teow dier...nak mkn2 mcm2 lah...dah lama giler tak pegi sana....
  5. SS2 Murni - last sekali lepak masa tgk SEPI hari tu dgn Naz, Shaz, Elly n Aju...mcm mengidam nak air best sambil layan mee raja dier...nyum nyum...nie tmpt rosezan berlakon dulu...hehehe..tmpt yg P.E dah pangkah...takmo pegi...tp aku tetap nak pegi gak...
  6. Tupai-tupai - nak rasa steamboat dier...byk sgt dah org review...tp tak sempat2 nak pegi lagik...air kat situ hampeh..tak best...mkn dulu pun biaser2 jerk...tp tmpt jer mcm best...tak cukup kriteria utk kitaorg wat repeat visit...cuma aku teringin sesangat nak rasa steamboat dier
  7. CUCUK2 - wey...lama giler tak pegi...nie wat aku meroyan nak gi nie...
Biarlah aku senaraikan 7 jer dulu...al maklum...7 nie no kete aku kan....no kete family aku gak actually...korang rasa kan, diaorg bg tak saguhati makan free ker dkt aku sebab wat iklan free dkt sini...hehehe...saper2 nak pegi senarai di atas, jom jom....meh kita pi melantak sebelum raya...

P/S : takleh senarai nama semua tmpt nak pegi mkn...nnt ader org caras line aku n tiru...pastu claim ckp dah lama nak pegi....haaa org tu mau kene sebijik nnt...hehehe...saperkah org tersebut??...:)

2 comments:

Eliya Hazreeq said...

am i the person tu? am i..hehehe..not me la kn..aku nk gak entry ni..nk tambah jd lapan..sbb i like lapan..huhuhu

lilRed Farah said...

ya ampuuunnnnnnnn tolong la ko jgn sebut ss2 murni, william tu....sile pergi ke blog dan carik entry 'the cronicles of tembunness'...tobaaaaaaattt!!! muke dah mcm bola bowling tahu!!!! itu baru muke!!!

tp kalo p nak ikot juge :-"
same goes to chilis, tupai2....err teppanyaki tak nak sbb tukang masak die kalo tak endon, bangla, nepal....puuuuuuuiiii

nuffnang

stat

blogpatrol