Thursday, July 3, 2008

Nelly's children...

nelly dah beranak...hari tu...tp aku tak sempat lagik nak blk kg tgk anak2 nelly.....smlm adek2 aku ckp nelly nyer anak hilang sekor....and the best part is, anak nelly ikut perangai nelly...garang mcm mak nyer..bulu pun mcm bulu nelly masa kecik2...bezanya dgn nelly ialah nelly mendapat susu "ibu" yg sgt bagus sampai gemok gedempol gitu...hehehe... i like....

nie nama dier stanly kalo tak silap aku.....


n this is stacy...

wahh...jgn tanya kenaper mcm nama AF student....if u know my mom, u'll know why...hehehe...setiap kucing yg beranak ikut tema...masa tu time AF...nasib dier lah kan.....kalo ikut sejarah, kucing2 aku semua nama artis..semua glamer2....kelas gituh...nama mawi jerk takder.....yg pasti semua nama mat salleh..bak kata wan, semua kucing kitaorg sambut christmas...hehehe...

eh bukan..ni bukan anak nelly..ini anak jaq....hitam mcm mak dier...


nnt kalo aku blk kg, aku amik gmbr baru dier org yerk..credits to my bro's sebab bg gmbr2 nie...me osso wanna bela cats kalo boleh dkt KL nie...tp memandangkan mendapat hmate yg tidak gemar kucing, n sebab duk 2 org jerk n selalu outstation n merayau, so takder saper nak jaga kucing tu dkt KL nie nnt...tunggu aku duk dept yg duk dlm opis jer lah...dept yg balik ontime jerk...hehehe...

till next time lagik...daaaa....



2 comments:

eliya'tale said...

waaahhh comey gler anak si nelly..weh anak jac comey gak ape..ade hati nk bela lg..ko tu kaki rayap..xssuai ok..kang ade yg mati kelaparan wait owner blk mrayap kuikuikui...

ayusolo said...

tgklah saper mak besar nelly...hehehe...siot jer ko kan...kalo aku ader cats, aku duklah umah...eh, mampu ker??....ouch...:P

nuffnang

stat

blogpatrol