Wednesday, July 2, 2008

sepi....



Last Friday nite, I went to watch SEPI with Naz, Elly & Shaz...(tq to Akim coz bg tiket free n siap air pop corn bagai lg tu)....best ker tak??...ooook lah...not bad...best gak tp bg aku takleh lawan CINTA...tp ader certain part dlm citer nie yang aku suka n lebih dr CINTA...how the 3 stories related to each other, how its end and of course all the songs...serious lagu2 dier best2 sebab fresh jerk semua lagu...


Nie citer yg aku paling suka lah dr 2 citer lagik tu...aku suka giler dkt afdlin n nasha...serious best dieorg berlakon...jadiklah...sampai giler2 kitaorg gelak part diaorg nie....

Aku nangis tak??...sorry yerk...even aku kuar dr wayang dgn mata berair n bengkak giler...semua tu sebab sinus aku yg sangat lah teruknya...dah 3 minggu teruk giler hidung n mata aku nie...dgn mata bengkak ni jugaklah aku gi melepak dgn bdk2 nie dkt SS2 Murni...tmpt yg di ban oleh P.E...hehhehe...so Shaz, ko kagum tak dgn mknn n kitaorg yg tak berhenti mengumpat bagai sampai tak sedar diri...hahahaha...nie semua kerja Elly...terkejut Naz..hhehhehe..ngumpat saper???...who else??...hahhahhaa...

So, let me just left u all with this...till next time..daaaaa...

4 comments:

Anonymous said...

ooiii...ko ngumpat sape?? who else?? mean dia mmg bahan umpatan korg la kan....jap aku pikir...eerrrmmm....

fezarena said...

saperkah ini "anonymous" yang tidak mahu menonjolkan diri...hehehe..aku tau ko saper...suka suki kitaorg lah kan nak ngumpat saper pun kan..kuikuikui...

Eliya Hazreeq said...

wehh apsl komen aku pjg2 xde ni..sabotaj btul la weh..dh bgs aku tulis smlm ok..

ape lak slh aku weh..korg yg start kn..cane ntah bley terbit nama yg xbest tu..aku btul kn fact je..kang korg baik punya crite tp slh fact sape gak susah? aku gak kn..wakakaka..mlm tu x ssepi crite yg kita tgk tu kn..Word SEPI mmg classic kita guna kn..hebat btul kwn2 aku ni..

fezarena said...

SEPI sekali kan...hahaha...tgk tu anonymous...elly backing diri sendiri.. i wish u were there and see it by urself...hahaha

nuffnang

stat

blogpatrol