Thursday, July 17, 2008

Meeting....

Rasa-rasa korang kan...kalo waktu keje pun ngantok kan...inikan pulak time2 meeting....mahunyer aku tak rasa mcm kepala nak jatuh dkt atas meja..lagi-lagi kalo bende tu mcm tak perlukan kita bercakap aper pun...huaaaaaaa...ngantok weyh....


Nie aku tgh tkejut masa Munie nak snap gmbr aku tiba2....



Munie pun ngantok gak.....

Kesimpulannya...jgn tido lmbt kalo esok keje...tido kene cukup...takpun, kalo dah mmg meeting tu ngantok..tak dpt nak tlg lah kan....hehhehee...

3 comments:

eliya'tale said...

huhuhu..memanjang ngantok kn..meeting ngantok..keje ngantok..jln2 ngantokk wakakaka...

lil^RED799 said...

len kali sile susun kerosi2 kat blakang tuh.....pastu meeting sambil baring...hehehehe

ayusolo said...

elly : wey....caras aku nmpk...ko pun jejalan ngantuk aper...hehehehe...

lil red : mmg nak buat mcm tu...tapi tak sampe hati nak posing maut..takut ramai kan tergoda tgk i baring...hahahaha...

nuffnang

stat

blogpatrol